PPC specialista

PPC specialista se zaměřuje na správu PPC reklam a jejich optimalizaci. PPC je zkratka pay-per-click neboli platby za proklik – v České republice dominuje systém Google AdWords a v závěsu je Sklik od Seznamu. PPcčkaři také často optimalizují kampaně na Facebooku, kde reklamní systém funguje na obdobné bázi.

PPC je rychlý typ výkonnostního marketingu a stát se průměrným PPC specialistou netrvá vůbec dlouho. Stačí několik školení od Googlu a následně již jen zkoušet a číst odborné články. Pokud se chcete poměrně rychle stát specialistou v určitém oboru, tak je PPC reklama možná právě pro Vás.

Práce PPC specialisty je často z domova a funguje na výkonnostní bázi. Prognózy o budoucnosti PPC směřují k vyšší automatizaci a automatické optimalizaci kampaní. Pokud hledáte další příležitosti, jak začít vydělávat na internetu, tak koukněte na tento článek!

Potřebné dovednosti
Analytika 85%
Jazykový cit 78%
Technické dovednosti 59%
0
Průměrný plat PPC specialisty

Nabídky práce na pozici PPC specialisty

Téměř každá průměrně velká reklamní agentura v České republice poptává PPC specialisty různé úrovně. Jestliže někdo s PPC začíná, tak se musí spokojit zhruba se 110 Kč na hodinu, ovšem zkušení odborníci v oboru vydělávají třikrát tolik.

PPC specialista a reklama