Copywriter

Copywriting je v širším smyslu tvorbou jakýchkoliv textů a textací. V užším pojetí se copywriter zabývá především vytvářením prodejních a marketingových textů, jenž mají co nejlépe prodat daný výrobek zákazníkovi.

Práce či brigády na pozici copywriterů se v posledních letech velmi rozšířili společně s rozvojem obsahového marketingu a firemních blogů.

Copywriting patří jednoznačně k moderním formám zaměstnání či práce, kde je velmi častým benefitem práce z domova či dokonce ze zahraničí.

Copywriteři jsou součástí téměř každé větší i menší digitální agentury, ovšem možná ještě více copywriterů pracuje na volné noze a má své stálé klienty. Nepsaným pravidlem je, že úspěšnější copy jsou častěji na volné noze

 

0
Průměrný plat copywritera
Potřebné dovednosti
Kreativita 66%
Pravopis 90%
Technické dovednosti 45%

Nabídky práce, brigád a stáží na pozici copywitera

Vstupní požadavky:

  • Zájem o věci veřejné a politiku.
  • Pravidla pravopisu na pokročilé úrovni.
  • PC, přístup k internetu a zvládnutá manipulace.

Co se naučíš?

  • Práci s nejrozšířenějším publikačním systémem WordPress
  • Základy marketingu a SEO.
  • Mediální orientaci a práci s textem.
  • Trvalé a kvalitní reference na webu.

Co získáš k tomu?

  • Certifikát s prověřenými schopnostmi a 3000 Kč.
  • Zajímavou položku do životopisu.
  • A především pracovní zkušenost, která je na trhu práce ceněná + možnou spolupráci.

Požadovaný level: 1-5

Kontakt: p92@ceske-volby.cz

Předmět: České volby | STÁŽ

Hledáme copywritera pro dlouhodobou spolupráci.

Náplní práce bude tvorba textů pro eshopy a webové stránky.

Případné zájemce prosím o zaslání ceny za 1NS a ukázku práce.

Požadovaný level: 3-7

 

info@tvorbawebupraha.cz

Nabízíme začínajícímu copy či redaktorovi

  • zkušenosti
  • posun
  • testování mobilních telefonů

Požadujeme od uchazeče

  • věk minimálně 15 let
  • dobrá znalost českého jazyka
  • flexibilita
  • vlastní počítač a připojení k internetu
Požadovaný level: 1-3
fojtik@phonenet.cz 

Požadujeme od uchazeče

Popravdě – nehledáme úplného začátečníka, ale někoho se zkušenostmi.

 

Někoho, kdo ví, jak natextovat redakční plán pro různé značky i cílovky. Potřeba je také napsat kvalitní článek či web

 

Přáli bychom si, aby to byl někdo, kdo umí nad věcmi přemýšlet. Méně je někdy více.

Úvazek: 80-100 hodin 

Potřebný level: 6-9

ahoj@storytlrs.cz

 

Budoucnost pracovního trhu