Domů » Práce z domova | Pozice a nabídka práce » Social media manager | Marketing na sociálních sítích

Social media manager | Marketing na sociálních sítích

autor Patrik Pilous

Social media manager

Social media manager se stará o sociální sítě firem, což obnáší nejen vymýšlení příspěvků, ale také komunikaci a marketing. Social media manager v České republice nejčastěji spravuje Facebook a Instagram. Méně často a s menší intenzitou využívají firmy správu účtů na LinkedInu, Twitteru, Pinterestu a dalších.

Správci sociálních sítích musejí mít stále častěji přesah do marketingu a musí zvládat spravovat marketingové kampaně na sociálních sítích plus vyhodnocovat jejich výsledky. Důležitou vlastnosti social media managera je ovšem kreativita, kdy je velmi důležité zaujmout dnešní přehlcenou generaci.

Pokud chce někdo začít rychle vydělávat na internetu, tak pozice social media managera je ta pravá. Se sociálními sítěmi má zkušenost skoro každý a po krátkém nastudování literatury můžete zkoušel první zakázky. Dobří správci sítí ovládají mistrně nejen gramatiku, ale také si s českým i anglickým jazykem umí krásně hrát. Vytvářet výborné příspěvky s emotikony doplněné výbornými fotkami. 

Sociální sítě jako Instagram získávají každým rokem na významu, což ukazuje i význam počtu sledujících či followerů. Větší firmy již často přecházejí od agentur a freelancerů k vlastnímu člověku, s tím jak roste význam sociálních sítí v marketingovém mixu. Pro social media managera je extrémně důležité sžití se značkou a také propojení s dalšími kanály marketingu.

Potřebné dovednosti social media managera
Komunikace 65%
Empatie 84%
Kreativita 92%
0
Průměrný plat social media managera

Nabídky práce na pozici Social media manager

Žij úspěšně nové logo

Jak uspět v době internetu v životě i podnikání.

Copyright © 2024 | ŽijÚspěšně.cz