Netflix recenze

Netflix je pionýrem mezi streamovacími filmovými platformami, které umožňují sledovat uživatelům velké množství filmů online ve vysoké kvalitě z pohodlí domova. Pokud hledáte pouze tipy na nejlepší filmy a seriály, tak přeskočte na konec článku. Netflix díky široké videotéce a místním lokalizacím funguje téměř ve všech zemích světa. Cena pro český trh se pohybuje od 199 Kč do 319 Kč. Vše co uživatel potřebuje je jakýkoliv přístroj připojený k internetu a hned může listovat bohatou video knihovnou Netflixu, který nabízí celosvětově úspěšné filmy, hollywoodské trháky, úspěšné seriály a v současnosti především vlastní velice kvalitní a obsáhlou produkci seriálů i filmů.

Propracovaná platforma, uživatelský dojem, mnoho filmů, možnost Ultra HD, česká lokalizace.

Dražší než HBO GO, návykovost.

Netflix recenze logo
4.9
4.9/5

Jak Netflix funguje?

Netflix je extrémně dobře uživatelsky vyladěný. Můžete ho vyzkoušet na měsíc zdarma, ovšem již musíte zadat platební údaje a email. Jelikož je Netflix velmi návykový, tak velké množství uživatelů po zkušební době 30 dní zdarma již nepřemýšlí o návratu ke stahování filmů nebo obyčejné televizi. Pokud by chtěl někdo přece jen zrušit, tak se musí aktivně odhlásit, jinak Vám Netflix začne automaticky každý měsíc strhávat peníze.

Netflix cena

Netflix má pro Českou republiku 3 tarify. První je za 199 BASIC, který streamuje pouze v kvalitě SD a máte jen jeden profil. Druhý STANDARD je za 259 Kč a máte zde dva profily, kde se na filmy můžete dívat v HD. Třetí profil PREMIUM je zdaleka nejvýhodnější, jelikož zde za 319 Kč máte Ultra HD a 4 profily. Pokud se tedy domluvíte s 3 přáteli, tak můžete mít Netflix v nejvyšší kvalitě s vlastním profilem již od 80 Kč měsíčně.

Netflix seriály

Netflix produkuje mnoho kvalitních seriálů, které jsou minimálně v úvodu přístupné pouze na této platformě. V poslední době zabodoval celosvětově například Zaklínač, Suburra, Stranger Things či Narcos, Sexuální výchova nebo Lucifer. Netflix se ovšem nebojí již z vlastní produkce udělat historický "velkofilm". Prvním příkladem byl povedený film Král. Hodně tuzemských uživatelů si také oblíbilo filmy z Itálie či španělsky mluvících zemí. Zajímavé je například existencionální drama The Platform či již zmiňovaná Suburra.

Netflix česky

Již od roku 2016 mnoho uživatelů v ČR používá Netflix, ovšem to byla pouze úzká skupina, jelikož na Netflixu byly pouze filmy v angličtině bez českých titulků. Do mainstreamového proudu se Netflix dostal koncem roku 2019, kdy se začal navyšovat počet českých snímků. V roce 2020 začal Netflix masivně nabízet české klasické snímky i dabovat své hlavní tituly z produkce do českého jazyka. Také aplikace byla lokalizována.

Konkurence Netflixu

Jedinou službou, která se snaží na českém trhu Netflixu plnohodnotně konkurovat je HBO GO, které nenabízí ovšem tolik kvalitních filmů. HBO GO má ve své produkci několik trháků, které dokáží přilákat uživatele jako Černobyl či Nula, nula, nula. Pro Netflix jsou také konkurencí pirátské servery a torrenty, které ale v minulém roce zaznamenaly velký ústup. Jak říká šéf Netflixu – Největší konkurencí je pro nás spánek. Tím naznačuje, že Netflix je lídrem oboru, konkurenci nechává za sebou a nesoustředí se na ni.

mimo Netflixu by vás také mohlo bavit

Průzkumy zjistily, že mladší lidé mezi 20-30 lety velmi často uvádí Netflix mezi svými hobby či koníčky. Netflix poskytuje určitě větší kvalitu než klasická televize, kde je obrovské množství reklam, ovšem tento návyk může zabírat někomu mnoho času a ten se díky filmům a seriálům na Netflixu neposune dále v kariéře či studiu. Doporučuje se zhlédnout dva díly seriálu či pouze jeden film denně. Návykovost Netflixu podtrhuje absence reklam i rychlé automatické přehrávání dalšího dílu. Stejně jako u všech koníčků, tak u Netflixu platí obzvláště, že vše je dobré s mírou.

Zonky

Zonky půjčují lidem s nejlepším úrokem na trhu díky propracovanému systému p2p i silným investorům tohoto fintechu.

Duolingo

Nejlepší aplikace k učení cizích jazyků a to především angličtiny s velmi propracovaným systémem motivace.

Badoo

V ČR patří Badoo k nejoblíbenějším aplikacím na seznámení, flirt či hledání příležitostného sexu. Badoo je podobné Tinderu.

TOP 5: Netflix nejlepší filmy

Pokud hledáte něco, na co v televizi určitě nenarazíte, tak Díra stojí za zhlédnutí. Alternativní věznice rozdělená do propojených pater zrcadlí společenský řád. Pokud tuto paralelu objevíte, tak Vás film bude náramně bavit nejen díky skvělých hereckým výkonům a surovému podání.

Historické drama ilustrující příběh krále Jindřicha V. Film má velmi dobré zpracování bitev i historických kostýmů. Netflix ovšem často místo historické věrohodnosti sází na širší stravitelnost konzumním publikem.

Skvělé herecké výkony a obsazení je jedna věc, ovšem film tak nějak pomalu plyne a nemá spád.

Nemusíte mít rádi Adama Sandlera, abyste si zamilovali tento film. Drahokam je úplně něco jiného  než ostatní filmy a jen těžko se dá zařadit. Film skvěle graduje a dokáže vtáhnout do děje.

Druhé historické drama z dílny Netflixu ilustrující historické zápolení Angličanů a Skotů.

Nejdražší filmy Netflix

Stará dobrá gangsterka s lehce utahaným průběhem, ovšem film nabízí kvalitní režii v podání Martina Scorseho i hvězdy stříbrného plátna Al Pacina a Roberta De Nira.

Dobrodružný akční filmy, který cílí na klasické publikum, které chce vidět hlavně akci bez větších komplikací.

Historický výpravný snímek, který se opět snaží ztvárnit odpor Skotů vůči Anglii ve 14. století. Poměrně zdařilý film.

Narkobaroni a drogová tématika na Netflixu po úspěšné sérii Narcos táhne. Akcí přetékající snímek se zajímavou zápletkou, morálními křižovatkami a mnoha hrdiny.

Bright nebyl úplně povedeným vstupem mezi velké filmařské počiny pro originální produkci Netflixu. Film to u kritiky schytal a poměrně rychle zapadl. Ukázalo se ovšem, že si Netflix může dovolit všechny áčkové herce i Willa Smitha.

TIP: V ČR i po celém světě je běžné sdílení účtů. Pokud se díváte na jiné seriály nebo se díváte pouze na filmy, tak můžete sdílet s přáteli či rodinou jeden slot. To ovšem můžete přijít o rozkoukané filmy. Častější variantou je zakoupení tarifu za 319 Kč a sdílení ho mezi 4 přáteli či rodinou. Za 80 Kč na měsíc tak získáte mnoho skvělého obsahu v nejvyšší možné kvalitě a bez reklam. I díky této příznivé ceně se od klasické televize odvrací stále více lidí a vystačí si se streamovací platformou, která poskytuje ty nejlepší filmy a seriály ve vysoké kvalitě. Pokud hledáte inspiraci, tak se podívejte na námi doporučované seriály na Netflixu.

Žij úspěšně nové logo

Jak uspět v době internetu v životě i podnikání.

Copyright © 2024 | ŽijÚspěšně.cz