Akvizice klientů a navolávání schůzek bývá pro mnohé menší firmy či obchodní týmy problém. Nemají totiž potřebné know-how. Jak nad tímto problémem vyzrát? Jednou z možností je outsourcing těchto služeb od profesionálů. V našem článku se zaměříme firmu Axxel, která tvrdí, že telefonování není jen o telemarketingu, ale také o lidech a poctivé práci.
Axxel services a navolávání schůzek
O služby call center má v poslední době zájem více podniků i podnikatelů, obzvláště v době koronavirové pandemie. Ne každému z nich vyhovují ty velká o několika stovkách až tisících lidech. Jsou podniky, či jednotliví podnikatelé, kteří vyhledávají menší firmy zajišťující právě tyto služby. Mezi přesně takové patří i společnost Axxel. Firma vznikla v roce 2007 a již si stihla vydobýt renomé spolehlivého a cenově dostupného společníka.
Firma Axxel má hlavního sídlo v Táboře, ale své pobočky má i na dalších místech České republiky (například v Praze, Kolíně anebo Plzni). Mezi její klienty patří například společnosti Tesco, Invia, CCS, Datart, Canon, RWE a další. Hlavním cílem firmy Axxel je trvalá spokojenost dlouhodobých zákazníků, budování oboustranně výhodných partnerství a spokojenost zaměstnanců v přátelském pracovním prostředí.
Význam firmy Axxel pro společnost
Firma Axxel, kterou nyní vede David Řípa, má dalekosáhlejší obsah i pole působnosti, než mají jiné ať již velké, nebo menší firmy, zajišťující telefonické služby. Jak uvedl šéf firmy David Řípa v rozhovoru pro web BusinessAnimals.cz, společnost Axxel je chráněné pracoviště (dřívě označované jako chráněná dílna). Aby firma získala tento status, musí zaměstnávat alespoň 50 % lidí, kteří jsou v invalidním důchodu. Společnost Axxel jich zaměstnávala více než 95 % (data jsou aktuální k roku 2016, před rozšířením firmy do dalších míst v České republice).
Díky tomu, že je společnost Axxel chráněným pracovištěm, získává od státu dotace na své fungování, a tak jsou její služby finančně dostupnější podniku i samostatnému podnikateli. Když firma zaměstnává lidi s různými hendikepy, musí se s nimi zpočátku pracovat mnohem pomaleji. Jak uvádí David Řípa: “Do začátku je potřeba dát našim pracovníkům více empatie a péče, ale pak se to firmě vrací minimální fluktuací. Lidé odcházejí pouze kvůli zhoršení svého zdravotního stavu”.
Tím, kdo je na začátku spolupráce méně trpělivým, bývá klient, který by chtěl mít hned vše hotovo. Tak to ve firmě Axxel ale nefuguje. Každý projekt potřebuje svůj čas k tomu, aby si sedl. Poté, co klienti pochopí, o čem je práce a spolupráce s firmou, vnímají to z 99 % pozitivně a rádi firmu Axxel podporují. Již podle našeho článku, jste se mohli dovtípit, že firma Axxel nenabízí jen telemarketing. Jaké další služby tedy nabízí?
Co Vám může firma Axxel nabídnout?
Jak už jsme Vám v úvodu článku napsali, firma Axxel nemá operátorky pouze na telefonování týkající se telemarketingu, ale nabízí i další služby.
Call centrum
Firma Axxel nabízí služby aktivního telemarketingu, se kterým firma i začínala. S pomocí této služby Vám operátorky pomohou sehnat nové zákazníky, oslovit již existující, provést průzkum trhu a zjistit jejich chování a potřeby. Tím nejdůležitějším v oblasti aktivního telemarketingu je i zjištění, zda-li je pro Váš produkt vhodné aktivní telefonické oslovování zákazníků.
Další službou firmy Axxel je i pasivní telemarketing. Pasivní telemarketing je důležitou součástí vztahu mezi Vámi a Vašimi zákazníky. Díky pasivnímu telemarketingu získáváte informace o spokojenosti zákazníka s Vašimi produkty a službami, případně mohou být zákazníkovi zodpovězeny jeho dotazy a řešeny problémy.
Administrativa a backoffice
V Axxel firmě si můžete sjednat virtuální asistentku, která pokryje veškerou práci, kterou nezvládáte Vy sami, anebo Vaše přetížená asistentka. Firma také zajištuje tzv. Inhouse asistentku. Je to administrativní výpomoc v případě, kdy není možné provádět outsourcing mimo budovu Vaší kanceláře. Firma Axxel je schopna zajistit a zařídit vše potřebné (včetně pracovně právních formalit), aby u Vás vše klapalo tak, jak má. Díky službám firmy Axxel také dojde k výraznému snížení Vašich nákladů.
Náhradní plnění
Náhradní plnění se vztahuje na všechny služby, které firma Axxel poskytuje. Díky náhradnímu plnění podpoříte zaměstnávání OZP (osob zdravotně postižených). Existuje několik možností, jak splnit povinné plnění podílu OZP zaměstnanců. Pokud nelze ve Vaší firmě zajistit zaměstnání OZP, oslovte firmu Axxel. Ta Vám pomůže a Vy splníte nejen zákonem daný podíl, ale podpoříte i OZP.
Skladování a kompletace
V chráněném pracovišti firmy Axxel je možné zajistit obrovskou škálu jednoduchých manuálních prací. Počínaje kompletací, skladováním a konče expedicí až ke koncovému zákazníkovi. Jaké konkrétní manuální práce je možné využít, si můžete přečíst na stránkách firmy Axxel.
Retail management
Poslední službou, kterou firma Axxel nabízí je retail management. Firma Vám pomůže s nastavením efektivního vedení prodejen, konstantním zvyšováním výkonu a úspěšným dosahováním Vámi vytyčených cílů. Díky mnohaletým zkušenostem, Vám Axxel nabídne efektivní strategii. Od řízení retailu a zvyšování jeho výkonu, až po reálné zapracování nových procesů ve Vaší společnosti.
Firma Axxel běží dál
Mnoho firem v době, kdy je ekonomika ochromena koronavirovou pandemií, bylo oslabeno, anebo přestalo úplně fungovat. Firma Axxel funguje i přes tuto nepříznivou dobu, a je připravena firmám pomoci opět rozpumpovat obchod. Neváhejte se tedy na ni obrátit ať již v oblasti telefonování, nebo jiné z oblastí, kterým se firma Axxel věnuje.
Máte již zkušenosti se službami firmy Axxel? Myslíte si, že v dnešní době (ať již před pandemií, nebo během ní) je dobré mít na telefonování firmu? Abyste se Vy mohly věnovat tomu, co Vám jde nejlépe, tedy obchodování? Napište nám Vaše osobní zkušenosti do komentářů.